مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات
در این هرج و مرج اخبار مذاکرات و اختلاف سلیقه های گوناگونی که درمورد اینکه چه عکس العملی باید نسبت به مذاکرات نشان دهیم وجود دارد، بهترین راه برای اینکه بدانیم چه کار باید کنیم، رجوع به کلام رهبر معظم انقلاب و انجام تکلیف عملی مان با توجه به آن است!
"همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد!"
در این صفحه به دنبال راهکارهای عملی هستیم که برآمده از کلام امام جامعه است.
راهکارهایی برای اهالی مساجد، کانون های مساجد، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی، تشکل های دانشجویی و سایر تریبون ها؛
اگر شما هم در این جبهه به دنبال کاری هستید و میخواهید اطاعت از ولی امر مسلمین را در عمل (و نه فقط زبان) داشته باشید، بسم الله...
اینجا قرار است راهکارهایی برای همه ی کسانی که به نحوی حتی کمترین توانی در اختیار دارند ولی "میخواهند امر امام جامعه بر زمین نماند" ارائه شود.

دومین بسته پیشنهادی: ویژه مسجدی ها

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد!
یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب در این موضوع مطرح کرده اند، درباره ی لزوم اطلاع مردم از جزئیات مذاکرات است:

"البتّه من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است؛ همدلی و هم‌زبانی که ما گفته‌ایم."


بر اساس همین کلام رهبر معظم انقلاب، یکی از مواردی که باید در جریان حرکت "همه باید بدانند" باید به اطلاع آحاد مردم رسانده شود، جزئیات بیانیه لوزان و تبعات آن است.

چنان که در بسته ی پیشنهادی اول اشاره شد، دومین موردی که باید به اطلاع همه برسانیم، این است که "تاکنون چه هزینه هایی در این اتفاقات پرداخته ایم؟" بررسی این مسئله، بر اساس اسناد و توافقات رسمی که اتفاق افتاده است، مورد نظر است و بنا نیست چیزی جز اصل آنچه توافق شده است، مطرح شود؛ لذا در این بسته پیشنهادی:

1- ویدئوی زیر، بخشی از توضیحات دکتر سیدمحمود نبویان، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی است که پس از گفتگوهای فراوان با اعضاء محترم تیم مذاکرات هسته ای در مجلس، به نحوی موشکافانه، جزئیات و واقعیات بیانیه ی سوییس(لوزان) را بررسی میکند.

این ویدئو را بعد از اقامه ی نماز در مسجد به صورت عمومی پخش کنید تا حاضرین در جریان جزئیات مذاکرات آنگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده اند، قرار بگیرند.

2- متن بیانیه لوزان و همچنین پروتکل الحاقی را در ابعاد (درصورت امکان A3 و یا اگر چاپگر در آن ابعاد ندارید، در اندازه A4) چاپ کرده و در مسجد در معرض دید عموم قرار دهید تا همه بتوانند آن را به راحتی مطالعه کنند.

فایل های مورد نیاز جهت دانلود و استفاده طبق موارد پیشنهاد شده:

پیش نمایش ویدئو توضیحات دکتر نبویان نماینده محترم مجلس

مدت زمان: 8 دقیقه 35 ثانیه

نظرات  (۲)

کارتون عالیه و بی نقص
تا می تونید لینک اینجا رو تبلیغ کنید
من دارم بین اطرافیانم اینکارو می کنم
خدا قوت
پاسخ:
ممنون
و از زحمات تون بسیار متشکر
سلام
بسیار عالی بود
خیلی ممنون
فایل ورد پرتکل الحلقی غیر قابل استفاده است. اون رو دانلود کردم اما بهم ریخته. البته از فونتش هم نیستو همه ی حروف بهم چسبیده اند.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ:
سلام
از اینجا بردارید متن رو
پروتکل الحاقی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی