مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات
در این هرج و مرج اخبار مذاکرات و اختلاف سلیقه های گوناگونی که درمورد اینکه چه عکس العملی باید نسبت به مذاکرات نشان دهیم وجود دارد، بهترین راه برای اینکه بدانیم چه کار باید کنیم، رجوع به کلام رهبر معظم انقلاب و انجام تکلیف عملی مان با توجه به آن است!
"همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد!"
در این صفحه به دنبال راهکارهای عملی هستیم که برآمده از کلام امام جامعه است.
راهکارهایی برای اهالی مساجد، کانون های مساجد، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی، تشکل های دانشجویی و سایر تریبون ها؛
اگر شما هم در این جبهه به دنبال کاری هستید و میخواهید اطاعت از ولی امر مسلمین را در عمل (و نه فقط زبان) داشته باشید، بسم الله...
اینجا قرار است راهکارهایی برای همه ی کسانی که به نحوی حتی کمترین توانی در اختیار دارند ولی "میخواهند امر امام جامعه بر زمین نماند" ارائه شود.

توضیح درباره نحوه فعالیت در جنبش

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

با توجه به سوالاتی که مخاطبین طی روزهای اخیر درباره ی نحوه فعالیت در جنبش پرسیدند، در همین رابطه توضیحاتی در این مطلب ارائه میگردد:

چه کار باید کنیم؟

1- بسته های پیشنهادی - که شامل چاپ پوستر و نصب در مسجد+پخش ویدئویی که لینک دانلود آن در بلاگ قرار داده شده است - را دریافت کنید.(برای دریافت بسته ها، اینجا کلیک کنید) *لطفا متن توضیحات بسته ها را با دقت مطالعه کنید!

2- اگر بسته های پیشنهادی را در مسجد خودتان اجرا کرده اید، به این کار قناعت نکنید و برای اجرای این بسته ها در سایر مساجد تلاش کنید. به یاد داشته باشید که در این جنبش "همه" باید بدانند! با فعالین سایر مساجد ارتباط بگیرید و برای همراه کردن آنها، مطالبی که در بخش "چرا همه باید بدانند" قرار دارد را برایشان توضیح دهید. و بسته ها را برای اجرا به دستشان برسانید و حتی در صورت توان، خودتان اجرای این اقدامات را برای آنها بر عهده بگیرید.

*درمورد بنرها، برای نصب بنرها حتی می توانید با توجیه ماجرا برای مسئول کانون های تبلیغاتی مختلفی که در شهرتان وجود دارند، آن ها را با خود همراه کنید و برای چاپ و نصب بنر، تخفیف بگیرید؛ در برخی از استان ها مسئولین کانون های تبلیغاتی دغدغه مند،  به طور رایگان این کار را حتی انجام داده اند.

چرا هر روز مطلب و بسته جدیدی در وبلاگ قرار نمیگیرد؟

یکی از سوالاتی که پرسیده می شود، این است که چرا بسته های پیشنهادی متعددی در وبلاگ قرار نمیگید؟

در پاسخ به این سوال باید توجه به این مسئله داشته باشید که هدف ما، ارسال و پخش انبوهی از اطلاعات مختلف و کشکولی از اطلاعات نیست! آنچه در این برهه نیاز است، ارسال هدفمند و متمرکز اطلاعات و بسته های اقدام است!

هدف اصلی، همگانی کردن همین مقدار از اطلاعات است! نه این که اطلاعات گسترده ای را تنها به قشری محدود منتقل کنیم! کثرت و جمعیت کسانی که مطلع می شوند اهمیت اصلی را در این جنبش دارد؛ در نتیجه بسته های پیشنهادی که جهت استفاده در بلاگ قرار میگیرد، به صورت روزانه تغییر نمیکند!

همانطور که در مورد بالا ذکر شد، اگر بتهس ها را در مسجد خودتان اجرا کرده اید، سعی کنید به روشی که در مورد بالا ذکر شده است، بسته ها را در سایر مساجد هم اجرا کنید و همینطور به گسترش جنبش در همه ی مساجد ادامه دهید.

اصلاً آیا بسته های جدید هم ارائه میگردد؟

تا کنون 2 بسته ی پیشنهادی جهت اقدام، در وبلاگ ارائه شده است؛ همانطور که گفته شد، بنا نیست تعداد زیاد بسته ارائه شود؛

اما عجالتاً باید اعلام کنیم که دیگر بسته های مورد نیاز برای همراه کردن همه اقشار مردم چنانکه هدف اصلی این جنبش است، به تدریج در ادامه ی کار، ان شاءالله ارائه خواهد شد. این بسته ها شامل بسته های ویژه ی انتشار در محیطهای عمومی اجتماع نظیر تاکسی ها، مغازه ها و... خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی