مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد! (تکلیف ما در قبال مذاکرات چیست؟)

مذاکرات
در این هرج و مرج اخبار مذاکرات و اختلاف سلیقه های گوناگونی که درمورد اینکه چه عکس العملی باید نسبت به مذاکرات نشان دهیم وجود دارد، بهترین راه برای اینکه بدانیم چه کار باید کنیم، رجوع به کلام رهبر معظم انقلاب و انجام تکلیف عملی مان با توجه به آن است!
"همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد!"
در این صفحه به دنبال راهکارهای عملی هستیم که برآمده از کلام امام جامعه است.
راهکارهایی برای اهالی مساجد، کانون های مساجد، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی، تشکل های دانشجویی و سایر تریبون ها؛
اگر شما هم در این جبهه به دنبال کاری هستید و میخواهید اطاعت از ولی امر مسلمین را در عمل (و نه فقط زبان) داشته باشید، بسم الله...
اینجا قرار است راهکارهایی برای همه ی کسانی که به نحوی حتی کمترین توانی در اختیار دارند ولی "میخواهند امر امام جامعه بر زمین نماند" ارائه شود.

اولین بسته پیشنهادی اقدامات(1): ویژه ی مسجدی ها

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد!

همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب، اصلی ترین نتیجه مذاکرات این است که "تجربه‌ و پشتوانه‌ی تجربی ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد"!

برای تحقق این نتیجه، نیاز به اقداماتی است؛ هر یک از ما به قدر تأثیری که داریم، از این ماجرا سهم خواهیم داشت؛ در این جا اولین بسته پیشنهادی اقدامات ویژه ی این هدف، ارائه می گردد:

چنانکه پیش از این مختصراً اشاره شد، قبل از هر چیز، لازم است قشر مسجدی و هیئتی و بسیجی را متوجه مسئولیت شان نمود؛ (برای این که این بیداری ملی با شدت و سرعت بیشتری انجام شود، نیاز به بیدارکننده ی بیشتری داریم)؛ بنابراین در ابتدای کار، مخاطب بخش اصلی اقدامات، این اقشار خواهند بود.

در این مرحله، اطلاع رسانی ها از حیث موضوع و محتوا، به 3 دسته ی کلی تقسیم می گردد:

1- تببین نظرات رهبر معظم انقلاب در مسئله ی مذاکرات:

در این قسمت، موارد اصلی که لازم است درباره ی آنها روشنگری صورت پذیرد، شامل محورهای زیر خواهد بود:

الف) آیا رهبر معظم انقلاب، طی دوران رهبری خود، همواره با مذاکره با غرب موافق بوده اند؟ علت موافقت ایشان در این برهه ی زمانی چیست؟ به عبارت دیگر، چرا ایشان در عین حال که بارها و بارها در سخنرانی های خود از همان سالهای ابتدایی رهبری شان، مخالفت بسیار صریح با مذاکره با امریکا داشته اند، در وضعیت فعلی(که تا حدی مشابه وضعیت سال 82 است) با این کار موافقت کرده اند؟ و در واقع با این موافقت با مذاکره، به دنبال چه هدفی هستند؟

ب) خطوط قرمزی که رهبری برای تیم مذاکره کننده تعیین کرده اند چه مواردی است؟ به بیانی دیگر، توافق خوب کدام است؟ توافق بد کدام است؟ منافع مردم که باید در این مذاکرات به شکل قطعی تأمین گردد شامل چه مواردی است؟

پ) حضور و نظارت و دخالت نظر رهبری در مذاکرات به چه نحو است؟ آیا چنانکه برخی ادعا میکنند، همه ی جزئیات با تأیید مستقیم و نظر رهبری توافق می شود؟

2- تاکنون چه هزینه هایی در این اتفاقات پرداخته ایم؟

3- تاکنون چه فواید و منافعی از مذاکرات عاید مردم کشورمان شده است؟

وضعیت تحریم ها طی دو سال اخیر چگونه است؟ در صورت رفع تحریم ها شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟ چرا دولت همه ی کارها را متوقف به لغو تحریم ها کرده است؟

بسته پیشنهادی در هر موارد فوق، در قالب های مختلف(اعم از ویدئو، صوت، تصویر، پلاکارد و متن خام) در ادامه ی این مطلب جهت دانلود و استفاده قرار گرفته است.

مواد زیر را میتوانید در روش های اجرایی که در ادامه ذکر می شود، منتشر کنید.

دستورالعمل پیشنهادی جهت اجرای امر رهبر معظم انقلاب : "همه باید بدانند"

در این مرحله لازم است بیانات و نظرات رهبر معظم انقلاب با نگاهی متفاوت به مخاطب، گوشزد شود.

اولین کار، پخش صوت یا تصویر نظرات رهبر انقلاب درباره ی مسئله ی مذاکرات هسته ای است؛ علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب، می توانید فایل صوتی پیشنهادی که در پایان این متن، لینک دانلود آن قرار گرفته است را استفاده کنید.

نحوه ی کار:

پس از اتمام نماز جماعت (صبح و ظهر که در ماه مبارک برقرار می شود) و قرائت دعای ویژه هر روز ماه مبارک رمضان، بیانات معظم له را خودتان برای مردم قرائت کنید و یا فایل صوتی ذکر شده را در بلندگوها پخش کنید. علاوه بر این کار، امام جماعت مسجد و یا هر کسی از اعضا که در این زمینه اطلاعات، لحن و بیان مناسبی دارد، در مدت زمان حدود حداکثر 10 دقیقه، با ارائه یک سری توضیحات کوتاه درمورد نقش مردم و توضیحات پیشنهادی که در لیستی که در ادامه می آید(موارد چهارگانه ای که ذکر شده است)، تبیین بیشتر بیانات معظم له بپردازد.

در پایان از حضار دعوت کنید تا برای حضور در جلسه ای 50 دقیقه ای بعد از نماز روز بعد، برنامه خود را تنظیم کنند؛ مثلا اگر پس از اتمام نماز ظهر این کار را انجام داده اید، به حاضرین وعده ی جلسه را برای ظهر فردا اعلام کنید و در توضیحات تان به برخی از ریزبرنامه های روز بعد از جمله پخش کلیپ های ویژه مسئله ی مذاکرات هسته ای، اشاره کنید.

حتماٌ اعلامیه ی جلسه ی روز آینده را قبل از برپایی نماز ظهر در مسیر ورودی مسجد و یا هیئت درج کنید تا نمازگزاران برای شرکت در آن بتوانند برنامه ریزی کنند.

برای جلسه ی آینده، ویدئو پروجکتور یا نمایشگر با ابعاد بزرگ به قدر ظرفیت جماعت مخاطبین، فراهم کنید؛ اگر در مسجد یا هیئت هم موجود ندارید، از جاهای دیگر قرض بگیرید؛حضور عامل تصویر بسیار حائز اهمیت و مؤثر است.

در جلسه ای که وعده ی آن را می دهید، پیشنهاد میشود موارد زیر را مطرح کنید(ترجیحا با رعایت ترتیب مشخص شده) :

  1. کسانی که میخواهند امر امام جامعه بر زمین نماند بسم الله

  2. پاسداری از خون حسین(ع) را زینبی باید!

  3. کدام جام زهر؟ منتظر عاشورا مانده اید؟

  4. چه باید کرد؟

در پایان از حضار درخواست کنید که در این وضعیت هر کس به قدر توان خود به این بیداری ملی کمک کند؛ به این ترتیب که در هر حوزه ای که هر یک از حضار فعالیت میکند، سعی کند با همکاران و اطرافیان و مخاطبینی که سر و کار دارد، مواردی که در ادامه ذکر می شود را در میان بگذارد. تاکسی، اتوبوس واحد، صفوف مختلفی که در بانک و نانوایی و... تشکیل می شود و سایر مواردی که هر یک از ما با یک نفر حتی ممکن است سر و کار داشته باشیم؛ سعی بر این داشته باشیم که اطلاع رسانی مورد نظر را در این ارتباطات کوچک و بزرگ انجام دهیم.(متون پیشنهادی به زودی در بسته های بعدی ارائه می گردد ان شاءالله)

فایلهای مرتبط جهت استفاده(برای دانلود بر روی هر یک کلیک کنید):

1- متن گزیده نظرات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با امریکا

2- صوت ابتدایی برای دعوت به شرکت در جلسه ی آینده(بیانات اخیر رهبری)

3- ویدئو کلیپ ویژه ی پخش در مساجد و جلسات با موضوع: نظر رهبر انقلاب طی 2 دهه اخیر درباره مذاکرات با امریکا(کیفیت اصلی)

4- مجموعه بنر جهت نصب در بیلبوردها با موضوع: نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای


پیش نمایش ویدئوکلیپ نظرات رهبر انقلاب درمورد مذاکرات در 2 دهه اخیر

مدت زمان: 9 دقیقه 53 ثانیه

نظرات  (۱)

سلام
بسیار عالی
من کلیپ رو دانلود کردم و اجرا نشد و قابل مشاهده نبود. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ:
سلام
ایمیل یا شماره تلفن تون را در پیام خصوصی بذارید جهت توضیحات
احتمالا مشکل از نرم افزار مورد استفاده تون هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی